Ingen händelserik dag

Idag har det verkligen hänt INGET, har bara varit hemma o tagit det lugnt. Vaknade redan kl:7.00 av att jag inte kunde ligga mer i sängen pga att jag hade ont i ryggen, gick på toa. Sen när jag var klar där så tänkte jag att fan jag kan ju inte vara uppe nu redan, men jag tog på mej kläderna o sen så gick jag in o la mej på soffan då den e fastare än sängen för ryggens skull. Jag somnade där på soffan o sov ytterligare en timme där, skönt så jag slapp sitta uppe glo, ville inte starta datan så tidigt då vi har datorerna i sovrummet. Gick in sen efter de att jag vaknat o startade datan o väntade några minuter innan jag väckte Micke, han ville att jag skulle väcka honom vid kl: 8.00 men blev närmre 8.30 En stund efter han vaknat ringde han till vårdcentralen. Sen efter det så åt vi frukost...

Sen i eftermiddags så har jag kollat på 2 filmer här på datan först såg jag den "The Sisterhood of the traveling pants 2" helt okej film då jag gillar de stuket på filmer, har sett 1:an för ett tag sen men inte blivit av förrens idag att se 2:an. Sen efter den så såg jag "The deal" den var oxå bra. tyvärr så e jag lite dålig på att skriva om hur den e o så.. Var kul o kolla på dem filmerna, e tyvärr lite tråkig när det gäller att kolla på film, har ingen ro att kolla på dem. Måste känna för att se filmen annars går det inte. Hatar att de e så. Vill oxå kunna slänga in en film som Micke gör o sitta där o titta på film efter film.. Kanske de kommer när jag blir äldre ;) Man kan ju alltid hoppas..

Ikväll så tog vi oss en liten promenad igen samma som igår men vände på den, var skönt idag med fast det regnade lite, regn ska ju inte stoppa en för att promenera tycker jag även om det inte e så jäkla kul o bli blöt, men man ska ju bara hem sen ändå.. När vi kom hem så kollade jag på Familjen Annorlunda på tv4, sjukt att man orkar ha så många barn som de har. Jag tror att jag nog bara kommer att skaffa mej 1 eller högst 2 barn, om man nu kan få barn, e ju inte alls säkert.. Man ska ju ha tid för dem oxå o inte bara avla massa kidz för de e söta o diverse..

Nä nu får det vara bra för ikväll

Kommentarer
Postat av: Carina
ont i ryggen? varfrö har du det eller det vet du kanske inte? FIlmen patrik 1.5 är bra.. Tycker du ska seden. Kram
2009-03-10 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback