Freshing Up

Ni som e trogna läsare av min blogg, har kanske sett att jag har fått hjälp med att fixa lite på min design här på denna. Har fått en klocka som ser ut som en apelsinskiva, skulle varit en citron men det hittade inte jag, Tcip o hans syster Jessica. Sen så fixade Jessica lite småjusteringar. Fick dit en statistiksgrej med eftersom jag tycker den andra som finns då man e inloggad, e lite klurig.. Det är Jessica som fixat hela min design från början med hjälp av mej som har gett henne bilder o så som jag tycker om.. Är så himla nöjd med den.. 
Jag Bugar o Tackar så mycket Jessica för all hjälp med min bloggdesign..

Idag så vaknade jag av att de slängde stora stubbar i ett lastbilsflak nästan precis utanför vårt sovrumsfönster, redan klockan 7.00 Är ett träd som stått stort o fint inne på Kyrkans gräsplätt, men jag o Micke tycker de e bra att de har åkt bort då där bodde en jäkla massa kråkor/råkor i trädet på sommaren. De kraxar o skiter som fan på vår bil, vår balkong, de har tillomed skitet på mej 2 gånger, första gången satt jag i min soffa o kollade på tv o hade balkongdörren helt öppet då de var varmt. Satt närmast dörren o helt plötsligt sa det bara splatt, jag for upp o så hade jag fått skit på min högra arm o på tröjan, så de blev att hoppa in i duschen, lide räligt var de.. Andra gången som de skitet på mej var en gång då jag, Micke o Ingela stod nere vid bilarna o pratade, rätt som de var fick JAG fågelskit på mej som vanligt, hur jäkla kul e de liksom... Så ja de e skitskönt de har sågat ner några träd här på vår gata oxå..

Idag så ska jag hem till Annika & Måns o busa lite, ska bli så kul.. Måns verkligen lyser upp o blir glad när han ser mej.. Man blir så varm i hjärtat, får lite sug efter barn men som sagt förut, de får bli senare.. Har Måns just nu så de e ju tur ;)

Efter jag kom  hem från Annika & Måns så ringde jag Micke o frågade vad han hittade på för något.. Han hade varit ute på sitt jobb han hade innan o fick fixat lite till mcsläpen. Han frågade om jag ville följa med o kolla om Lizzie var med valpar för de var dags för det idag.. Har aldrig varit på ett UL förut, så de var lite spännande o se hur det gick till, har sett på tv ja men de e inte samma sak.. Det visade sej att där fanns minst 1 liten miniLizzie i magen, kan hoppas där finns 2 eller fler om vi nu ska ta en av henne.. Spännnade det ska bli, e beräknad till runt den 24 April... Längtar..


 

Kommentarer
Postat av: Titti
Där fanns minst 2 valpar :)Nu hoppas vi att dom kommer ut och mår toppen... Kram
2009-03-24 @ 20:07:59
Postat av: Ricky
Tittar in och säger=) Hej

Nice blogg du har=)
2009-03-26 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback