ÄNTLIGEN

Har jobbat idag mellan 8.00-13.00 på Klöverstugans Förskola här i Svedala, var på Äldrebarnen.. Har funderat på om jag skulle satsat på barn i de ålder pga min hörsel. Men läkaren rekommenderade att jag inte skulle vara inom barnomsorgen längre som sagt innan... Men det gick bra o jobbba idag, var skönt att de bara var 5 timmar.

Hem sen o direkt iväg för att Äntligen hämta min mobil, har saknat den i massor.. Har varit utan den i  3 veckor o 21/2 dag..Jag lämnade ju in den på service för den stängde av sej själv, o så spricka i leden, men fick inte gjort något med leden.. Så jag får ha min mobil trasig i skalet ett tag till... Får spara ihop till en ny mobil men vet inte vad jag vill ha för en modell, vet bara att de ska vara en Sony Ericsson i alla fall.. Har kollat på W595 som min syster skaffade för några dagar sen.. E en sån kallad "Slide"telefon.. Nån som har nåt bra tips på nån bra  mobil som e som den jag har så bara skriv som kommentar.. Vill ha massor med tips..
   
Denna är det som jag funderat på:

Den som jag funderar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback