Vetrinärdags + annat klotteri

Vi har fått tid till vetrinären med Simba o hans bror Chico till deras första vaccination o eventuellt chipmärkning. Är dags för det Torsdagen den 18 Juni 2009 kl: 14.00 Då har de hunnit bli 7 veckor o 1 dag. De blir ju 8 veckor Onsdagen den 24 Juni 2009 o dags att lämna sitt modershem o börja komma ut lite mer o utforska omvärlden utanför.. Men den första helgen efter 8 veckor så kommer vi nog att vara i huset då Mickes päron ska till Tångahed, så vi får "äran" att passa 3 vovvar.. Får se lite hur vi strukturerar upp det den helgen.. Får se om jag kan sova hemma själv med Simba eller om det e bäst  om han e hemma hos sin bror o mor o Micke i huset..

Idag så har jag även kopplat ner mitt trådlösa internet då jag blev så trött på att behöva stänga ner modemet o routern så min anslutning slutade fungera. Har nu kopplat en ethernetkabel från routern o till min datas uttag.. O det fungerar just nu iallafall, får se imorgon när jag startar datan om det fungerar eller om jag måste stänga ner allt o starta om igen.. Jag tycker ju att det borde inte behövas..

Ska nog snart gå o lägga mej då jag vaknat sjukt tidigt varje dag nu, redan 7.00 o hur kul e det, det e så j_kla ljust nu om morgnarna.. Har aldrig vaknat så av det som jag gjort nu den senaste veckan..


Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)
hej vi ska åka till gotland o vara där i en v sen ska vi hälsa på en kompis i några dagar ska bli sååå skönt o komma iväg!
2009-06-16 @ 10:37:39
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback