Inte lång tid kvar nu....

Nu e det inte så himlans lång väntan men det lär säkert vara en dygt väntan nu sista tiden.. De är 5 veckor gamla idag o bara 3 veckor kvar tills de e 8 veckor o ev. leveransklara. Ska bli grymt spännande o få hem lillkillen. Vi har skrivit upp en lista på vad vi ska köpa hem o så till honom, blev inte så lång lista eftersom vi haft en del innan.

Listan:

  • Fästingsborttagare
  • Mat och vattenskål
  • Underlägg
  • Mat
  • Pläd
  • Korg
  • Koppel/Halsband/Sele/Hundbajspåsar
  • Leksak
  • Klosax
  • Reflex
  • Borste

Är det någoting som ni tycker som fattas som kan vara bra att ha till hund så får ni mer än gärna skriva det som kommentar så skriver jag till det i listan...


Ska nog dit till dem idag o hälsa på med Annika o Måns, för de vill ju oxå se på sötnosarna. Måns älskar vovvar. Sen så måste jag komma på nån bra present till Måns som snart fyller 1 år, vart har denna tiden tagit vägen?! Sjukt snabbt har det gått.

Nä nu måste jag klä på mig o försöka blåsa liv i Micke som bara somnar om hela tiden..Sen så ska jag käka frukost o vänta in när Annika hör av sej när de e hemma efter sin promenad..

Uppdaterar kanske senare om hur dagen blev...

Ni får njuta av denna bilden så länge...
Ute i gräset med oss första gången

Kommentarer
Postat av: Angelika
Jag tycker du verkar ha fått med allt :) Jag vet ju inte vad man behöver till en hund iofs.. Men förresten borste? Stog det? Annars måste man väl ha sån!
2009-06-03 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback