Var ett ...

tag sen som jag skrev ett inlägg här, har skrivit lite inne på min andra blogg som jag har för vår nykomling här i
familjen. Sen så har jag ändå inte haft så jättemycket att skriva om, dagarna ser nästintill likadana ut. Men de e mer livliga nu än vad de var för 1 vecka o 2 dagar sen. Då fick vi ju hem lille Simba, så nu e det upp o ner med honom, busa o gosa i massor som gäller.. Det gick ganska snabbt för honom att göra sej hemmastadd här, men kan bero på att vi varit hemma hos honom varje dag så han känner ju oss lika mycket som vi känner honom. Hade nog inte varit såhär lätt som vi har det om vi fått honom o bara sett honom typ 2 gånger innan som man får om man köper hos en rikigt uppfödare.

Igår så fick han sin första dusch av mig inne i duschen, men bara med vatten då vi väntar lite med schamponeringen, ska ge han avmaskningen idag oxå så det e gjort, få medlet i nacken för att slippa fästingarna, men tror vi väntar lite till med det i o med att vi vill kunna spola honom lite med vattenslangen där ute så han kan svalka sej..

Här e länken till min andra blogg för den som e intresserad..
Lämna gärna kommentarer men inga anonyma för då tar jag bort dem så ni vet!

Länken:

http://citronenmaria1983.blogg.se/simba/


Have A Nice Day


Kommentarer
Postat av: carina
Tyckte han om att duscha då??
2009-07-03 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback