Tillbaks..

är jag nu. Har inte haft riktigt känslan för att skriva något inlägg på ett bra tag men tänkte att idag så får det bli en uppdatering. Nu har vi hunnit ha Simba här hos oss i 3 veckor och 4 dagar. Tiden har gått så fort.. Men under dessa dagarna så har vi varit inne på Mickes fars jobb med Simba, Chico. Med oss hade vi även Tommy o Titti. Sen tänkte vi kört ut i skogen o gått med dem men där var för många mygg så det blev att vi körde hem så de kunde busa av sej innan vi körde hem igen till oss. Jag o Titti körde en annan dag med Simba, Chico o Lizzie ut i skogen för en promenad, det var riktigt trevligt o gå med Simba där.. Micke o jag ska köra ut till skogen en dag sen med bara Simba o se om han tycker det e lika kul att gå i skogen då.

Vi har även varit hemma en sväng hos mina föräldrar så Affe o Simba kunde hälsa på varandra, o det gick bättre än jag kunde tro. Trodde att Affe skulle skälla ut lille Simba men icke, han var så lugn o fin, snusade lite på Simba o sen så gick han.. Såg ut som om han inte riktigt visste vad han skulle göra.. Simba fick sitt första grisöra där hemma o det var jättegott, la sej där på golvet o gnagade på som attans. Hade tyvärr ingen kamera med mej då vi hälsade på hos Affe, för tanken var att vi bara skulle hämta en sak, minns dock inte vad det var.. Vi får helt enkelt köra dit igen snart.. Vi ska ta med oss Chico till Affe oxå så han få träffa lite större hundar då han e lite mer försiktig än vad Simba e. Simba snöt ju Affes hundben o började gnaga på det vid ett annat tillfälle som vi var där o skulle sätta på skattemärket på min bil.

Nu i veckan är det dags för Simba att åka till vetrinären o få 12 veckorsvaccinationen.

Detta får vara bra för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback