Update News

Har varit en slappedag idag, varit en snabb vända hos Mickes päron o sen hem o hämtade min cykel för o köra o få mer luft i däcken, sen efter det hem till mina päron o hämtade vad som skulle hämtas.
Var där en stund o satt o pratade en liten stund. Sen var det dags för oss att köra hem igen o börja laga mat.
Det blev fläskfilé med potatisklyftor o bea-sås o majs, det var gott.

Blir sängen tidigt för mej ikväll då jag ska jobba imorgon, Äntligen..
Jag har inte jobbat på evigheter, kollade efter i min bok där jag skriver upp dagarna o tiderna jag jobbar. Sista dagen jag jobbade var den 6/11-2008 så det var ett bra tag sen som jag jobbade. Men det ska bli skönt att få komma hemifrån lite o jobba nu, har ju varit hemma med Micke varje dag. Har ju träffat Annika o Måns några dagar i veckorna o så.. Men sen har man ju bara varit hemma. Så det ska blir skönt hoppas jag inte legat av mej alla rutiner o så.. är långa dagara för mej o jobba nu, så jag lär däcka tidigt om kvällarna, men det är en skönare trötthet än den man ligger inne med nu...


Have a nice night

Kommentarer
Postat av: Carro
Det är en lampa och lite dvdhyllor
2009-01-27 @ 22:30:02
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carina
5 och 7 år =)
2009-01-28 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback