Småirriterad

Ja jag är lite smått irriterad på mig själv.. Har strulat till det som fan... Jag har lyckats ta bort min MSN helt från min data.
Kanske inget o vara irriterad över tänker ni, men nu e det som såhär att jag har förskökt installera den nya versionen men efter det så klyddade allt till sej, så nu sitter jag här utan vanliga MSN men kan köra WEbMessenger o hur jäkla kul e den på en skala?!?!

Har testat allt som jag vet men inget fungerar för det säger till om att jag redan har en annan/tidigare version, som måste tas bort innan men jag kan inte hitta den alls i min data..
Så nu vet jag snart inte vart jag ska ta mej till, vill ju ha antingen den nyaste versionen eller 8,5:an
Kvittar vilken bara jag slipper sitta vid webmessengern som e blääää


Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: Carina
Oki.. så bull, försår din irritation.. Men skriv messenger på sök i din data. SEdan radera den där och sen installerain på nytt... =) prova detta .
2009-01-27 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback