Nytt År 20090102

Ja då har året 2008 passerat oss och nya året 2009 kom..
Det var en stillsam och mysig nyårsafton som jag o min sambo firade, vi var bara hemma och kollade på film,
"Over the hedge" vi tyckte den var rolig, vi käkade lite snacks och så till den. Sen vid tolvslaget så stod vi ute på balkongen och kollade på fireworksen, men så e det som vanligt att man inte vet åt vilket håll man ska titta, alla skjuter ju från alla håll och kanter, men man ser och hör en del ändå..

Igår den 1/1 så var det en riktigt slappedag för oss, var bara hemma och kollade på film igen, "The love Guru" den var skitkul. Se den om ni får chansen, vi fick chansen då jag glömt avbeställa den från Homeenter. Sen på kvällen så käkade vi lite krögarpytt med ägg och rödbetor. Efter det så väntade vi på en vän som vi bjöd hit på lite Monopolkväll, det var riktigt trevligt, men jag och Micke förlorade stort  :S
Vi får ta igen det sen en kväll längre fram..

Nu längtar jag tills det e slut med alla mellandagarna så vi kan åka in till en vvs-butik och fixa en koppling som gör att vi kan koppla in vår diskmaskin, Micke fick den som födelsedagspresent den 30 november 2008 men vi har inte kopplpat in den ännu eftersom vi inte fick göra hål i diskbänken för slnagen som ska ta vattnet in i diskmaskinen och vi trodde det var slutet så vi fösökte sälja den på BLOCKET, var 2 som hörde av sej, en tjej som tyckte vi skulle ringa henne men vi tycker att e man intresserad av någons grej så ringer man själv och inte skickar sms/mail. Så vi hörde inte av oss till henne och hon har inte heller gjort det så. Sen var det en annan som RINGDE och ville ha den men så hade vi fått tips på en koppling som gör att vi ändå kanske kan koppla in den så vi sa att den redan var såld.. Så därför längtar jag, vill gärna få den installerad innan min födelsedag som är den 13 januari, men det e jag säker på att den e. Det ska jag se till :P

Detta får vara bra för denna gången...
Vi synes..

Kommentarer
Postat av: carro
Jepp jag fixade det själv!
2009-01-05 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback