Lördag den 10/1-2009

Måste skriva lite. Den som följer min blogg vet ju vad som hänt.. Så det kommer en liten fortsättning eller uppdatering rättare sagt..

Jag berättade ju om diskmaskinen som Micke fick i födelsedagspresent av sina päron. Vi skulle fixa o så med den i onsdags, det gjorde vi delvis, vi körde in till vvs-butiken på Lundavägen o där mötte vi upp Mickes far. De berättade för personalen om vad vi ville ha men så fcik vi ett tråkigt beslut om att man ABSOLUT INTE får koppla det så som vi tänkt eftersom kranen kan explodera.
Tur vi inte kopplade in diskmaskinen så sålänge tills vi hittade en bättre lösning, snyggt om den exploderat, jag hade ju inte vågat säga det till hyresvärdinnan. Hon har ju nekat oss att få göra hål i diskbänken...
Jäkla surkärring rent ut sagt... Så nu har vi bestämt oss för att åka in till Bauhouse o kolla på en ny blandare där man kan koppla in diskmaskinen via en extra kran så att säga, svårt o skiva o förklara.. Så det blir ingen diskmaskin som e inkopplad innan min födelsedag den 13 Januari..

Idag så ska jag o Micke till Pang igen, ska handla billig läsk till ikväll, då ska jag ha ett litet film/spel kalas för mig.
Min syster o hennes kille kommer hit så ska vi beställa lite mat från Intermezzo o bara ha det slappt o trevligt..

Grattis till mig i förskott  =D


Den som läser min blogg får väldigt gärna lämna lite filmtips....

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback