Jobbat - Update

Så skönt att få ha jobbat lite denna veckan. Fick 2 dagar denna veckan. I onsdags 28/1-09 jobbade jag kl: 9.00-16.60 och i torsdags 29/1-09 kl: 7.45-17.00. De ringde på tisdagen o undrade om jag hade nåt, mn inte hade jag det så jag tog det, fick även 2 andra dagar till nästa vecka tisdagen den 3/2-09 kl: 9.45-17.00 och onsdagen 4/2-09 kl: 7.45-17.00. så nu blir det lite mer pengar i nästa utbetalningssdax.. Men hoppas på fler timmar o dagar. Idag så var det garanterat jobbfritt då alla förskolor o fritidshem är stängda pga att personalen ska på pedagogiska verksamheten en gemensam kompetensutvecklingsdag.

Så jag o Annika bestämde oss för o träffas idag o busa med Måns ska jag göra, Sen kanske vi tar en promenad bort o hälsar på mina föräldrar. Min mamma vill så gärna träffa Måns då vi själva i familjen inte har nån barn ännu..



Uppdaterar senare om vad som gjordes under dagen...

Här kommer en liten uppdatering!

Jag cyklade bort till Annika & Måns så jag var hos dem vid 12.00 som vi bestämt.. Jag busade med Måns under tiden som Annika höllt på med tvätten o sen så skulle hon äta så då gosade jag fortfarande med Månsa, man kan ju inte låta bli honom... Man blir så sugen på en liten när man är o träffar dem.. Men det får vänta lite till innan det e läge för en knatte här hemma :)
Vi promenerade hem till mina päron sen vid 13.30 ca. Mamma började plocka fram en massa kakor o så för en kaffe/te fika. Så vi satt där o mumsade på, lussebullar, struvor,saffranskokostoppar, o några andra sorter som inte ätits upp under julen. Måns fick Mariekex o Göteborgsrån som han gillar :) Det var trevligt.. Sen så åt Måns sin mat som Annika hade packat ner. Sen var det dags för dem o promenera hem igen, jag stannade kvar hos mina päron då mamma skulle laga kalop o det hade jag beställt för några veckor tidigare, men hon visste inte när det skulle göras än då! Men det blev den dagen.. Och gott som sören var det, potatis o rödbetor var det till...Micke skulle oxå varit där o ätit om han inte hade fått så hiskeligt ont i ryggen. Men snäll som min mamma är så fick jag en låda med mat i med mig hem som han kunde äta sen på lördagen..


All for today!

Kommentarer
Postat av: carina
nä. Men det ä rju roligt att få det kommenterat ju :)
2009-01-31 @ 17:22:26
Postat av: Carro
javisst ser jag trött ut..
2009-02-03 @ 09:50:08
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
hehe tack ska du ha! Jovisst har man kämpat...trött var jag förståss också...just tränat !
2009-02-03 @ 15:11:55
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla
TRampar in och lämnar ett avtryck!

Snygg bakgrund du hade på bloggen!
2009-02-04 @ 16:50:37
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Anonym
mmm lär kosta en hel del att värma upp det!
2009-02-05 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback