13 Januari 2009

Idag är det min födelsedag.. Har bestämt mej för att inte fira den. Firades i lördags med Ingela o Berra, jo Micke var här oxå såklart.. Vi käkade mat från Intermezzo, jag o Micke tog kycklingtallrik med pommes, tzatsikisås tog jag o med fetaost, micke tog mildsås. Syrran o hennes kille tog gyrostallrik med pommes.. Vi kollade på filmen "The day the earth stood still", o den var inget vidare, så himla konstigt slut alltså.. Efter den så visade jag hur Singstar fungerade, men Ingela fick sjunga, jag sjöng bara lite.. Sen så visade Micke Berra hur man gjorde på Guitar hero. Var en riktigt trevlig kväll.

Idag så ska jag o Micke köra hans mamma till vägvärket i malmö för hon ska förnya sitt körtkort, sen tar vi nog en tripp bort till IKEA, jag vill köpa nya lampskärmar, sen ska vi bort till Media Markt för o hämta ut nåt som Mickes bror beställt där..

Lampskärmarna ser ut såhär :

Det e den svarta som jag e intresserad av..

Så det e nog vad som ska inhandlas idag...


Over and Out...

Kommentarer
Postat av: Anonym
Så fina lampskärmar. köpte du ngr?? Kram
2009-01-25 @ 23:08:36
Postat av: Maria S
Ja jag köpte en svart, men den visade sej vara grå, men snygg ändå, sen en likadan fast vit med svart brodyr. Har dock inte hittat till sovrumsfönstret ännu :(

Kram
2009-01-25 @ 23:27:48
URL: http://citronenmaria1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback