Jahopp då var det dags att skriva...

att det gått en vecka sen sist jag skev.. E lite dåligt på hålla det jämnt med mitt skrivande.. Men kanske kan bero på att jag är sjuk o inte orkar tänka på vad jag ska skriva o så.. Men jag ska vara glad att jag inte fått ont i halsen
" peppar peppar ta i trä ". Blev förkyld i lördags för en vecka sen då den 31/1-09. Så jäkla typiskt då jag hade fått några dagar o jobba.
Blev till o ringa o sjuka mej       Men jag hoppas att det bara blir en kortvarig förkylning för jag orkar inte med mer förkylningar igen, åkte som skrivet förut på 4-5 förkylningar i slutet av förra året! Det har då inte hänt så hiskeligt mycket sen sist jag skrev.. Men vad ska man hitta på, finns fan inget o göra om dagarna.. Sitter hemma o kollar datan med jämna mellanrum efter jobb, finns inga om man nu inte har nån högre utbildning förståss!
Hade gärna träffat gumman o hennes söta påg men vill inte smitta ner dem med min förkylning då pågen varit sjuk oxå.. E bara dumt, barn ska inte vara sjuka, det e så synd om dem, de kan ju inte säga vad de känner o så.. Jag har ju det bra på ett visst vis då min sambo (Micke) oxå gå hemma, för då tar vi bilen o kör runt o ser oss om lite, handlar o sånt som behövs ibland.. Men hur kul e det under en längre period?! Inget kul alls kan jag säga till er som inte har nån erfarenhet..


Kommentarer
Postat av: carina
hej.

serat du argjort din egen design på din blogg.. Hu rgör man?? Kram
2009-02-07 @ 12:31:49
URL: http://carinisen.blogg.se/
Postat av: Carina
det är en som jag känner som tyckter dteär tråkigt att läsa vadman gör och så..... INTE JAG!!! Som jag skrev så älskar jag att läsa vadandra hargjort!!!
2009-02-07 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback