Tradet!!!

Idag har det varit den tradigaste dagen på detta året! Har fan inte hänt nåt alls idag.. Vi har mest suttit hemma o inte vetat vad vi skulle hitta på. Jag fick samtal ifrån min syster så hon o jag pratade i typ en timme om allt o lite till.. Vi ses inte så ofta som vi gjorde förr, e lite trist men det går.. Efter jag pratat med henne så bestämde jag o Micke oss för o köra in en sväng till stan o kolla på lite sällskapsspel. Så det gjorde vi, stack in till Toys´ R´Us. Hittade ett spel med 20 olika kortspel, så det blev det vi köpte.. Sen så körde vi hem till Mickes far o Lizzie o hälsade på, då han e hemma för ryggont.. Vi hade med oss lite rester av maten som vi åt igår till vovven som hon luktade till sej snabbt. E en lite bortskämd tös :)
Sen så var det dags för oss att köra hem o börja på dagen middag, blev hemmagjord potatismos o stekta prinskorvar, var gott.. Sen så har det inte hänt så mycket mer denna dagen pratat med Annika en bra stund o hör allt som hon o Måns gjort under sin vistelse i TRBG nu under Kalles vistelse i STHLM. Får sticka hem till dem en dag nästa vecka o hälsa på. Var ett bra tag sen sist nu, jag har ju varit förkyld o vill inte smitta dem..


                       Lizzie hos oss i somras maj 2008:

                                 Lizze som ligger o solar på vår säng i somras 2008


Nock för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback