Smärtsamt

Idag så har det varit en slappdag igen, vaknade o hade fruktansvärd mensvärk, upp o tog 2 ibumentin för att det skulle bli bättre. Satt o kollade runt lite på nätet en stund tills Micke skulle upp vid halv 10. Var uppe en stund o sen så la jag mig o vilade i 1 1/2 timme, då väckte Micke mig.. Mensvärken hade släpp vilket var skönt.. Vi fixade lite mat vid 14.00 blev en sen frukost men jag kunde inte äta då jag vaknade i morse.. Sen så gjorde vi inget speciellt. Min syster ringde o ville ha hjälp med o köra ut lite inbjudningar till hennes o hennes sambos gemensamma födelsedagsfest i sommar, så jag följde med henne på lite smårundor o delade ut dem.. Micke skulle ändå hem till sina föräldrar o ta ut Lizzie på en promenad. Fick träffa Måns kompis Kevin idag i samband med att syrran delade ut inbjudningarna, så söt han är.. Man blir lätt lite sugen på en liten, men jag väntar lite till, vill helst ha nåt fast jobb innan barn kommer in i bilden så.. Men man vet aldrig.. E ju upp till var o en hur man vill ha det..

Nu ska jag ta 2 ibumentin o sen e det sängen som gäller, hoppas jag kan sova längre än vad jag gjort till idag..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback