Msn version 8.5 har jag igen :)

Måste bara berätta att idag den 7/2-09 så avinstallerade jag msn versionen 2009 pga att den aldrig fungerade, kunde inte logga in, men en viss person sa att så kunde det bli ibland men ja ibland men inte varje gång man ska logga in.. Blev trött på det så jag bad Micke att fråga en annan vän om hjälp, o han har haft fullt upp men skulle se om han hittade en ledig dag nästa vecka...
Men så idag då när jag började avinstallera den nya verisonen 2009, så tänkte jag att nu banne mig så måste jag få msn 8.5 att fungerar för annars vet jag inte vad jag ska ta mej till. Hittade en bra länk  som jag hämtade den med, men hittar den inte just nu... Har även lagt in ett program som heter A-Patch, vet dock inte riktigt vad det innebär men jag har det till msn då man slipper reklam o man kan "vibba" flera gånger i rad, inte för att det spela stor roll om man kan det eller inte. En liten kul men onödig finess helt enkelt!

Här är länken till MSN versionen 8.5:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7a1aae73-48cc-4f7a-b445-0487bd5e84ef&DisplayLang=sv

För den som inte har msn redan o vill ha den versionen!


Sitter här hemma o e lite stolt över mig att jag fixade det själv igen, med tanke på att jag själv strulat till det.. Väntar på att Micke ska höra av sej o säga att han e klar med släpbygget o ska ta sej hemåt..

*Stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback