Då sitter jag här..

med en lånemobil, mitt liv har skickats iväg på en reperationstripp. Har fått en spricka i leden på min mobil + att den stänger av sej själv ibland.. Jag hoppas att det går snabbt o få fixat den för jag kan inte vara utan min mobil, fick som sagt lånat en mobil, en Nokia 1208 ingen supermodern men det var färgdisplay whoho..
Själv så har jag en Sony Ericsson W380i purple, min första Sony Ericssons mobil, är nöjd med den.

 
Lånemobilen Nokia 1208:                                       Min Mobil Sony Ericsson W380i Purple:

Nokia 1208    Mobilen jag låna, då min e på sevice                                             Inlämnad på service 8/2-09    Sony Ericsson W380i Purple

Kommentarer
Postat av: Emmely
Snygg mobil alltså din sony ericsson.



Ha en fortsatt trevlig dag.
2009-02-10 @ 18:20:09
URL: http://blogofvonappen.blogspot.com
Postat av: Emmely
Jodå här är allt bra :) Själv också hoppas jag?
2009-02-11 @ 12:09:01
URL: http://blogofvonappen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback