Bloggdesign

Var ett tag sen som jag skrev ett inlägg nu men det e dags ikväll... Har börjat kolla på hur det fungerar med o göra egna designs till bloggar, man får vara lite skärpt måst jag säga, men jag har rett ut lite av det genom hjälp från en vän med tips på olika sidor där man kan se vilka nummer de olika färgerna har o så. Har själv sen suttit o kollat i orginalmallarna o bytat ut nummerna lite här o där.. E lite kul o syssla med, så nu har jag lite mer o hitta på om dagarna då jag går hemma o e arbetslös. Just nu e det inte det mest avancerade designs som jag gör utan bara lite små ändrigar, till jag fattar det helt 100. Sen så kommer jag antagligen att gå på det med egna bilder o så, hoppas jag i alla fall..

Vi var på Pang i Staffanstorp idag o handlade lite saker.. Sen bar det hem igen o o jag fortsatte lite med bloggdesigns, sambon la sig på sängen för o vila en timme, han vill göra det i o med han har ledsagning på torsdagskvällarna. Jag har bara varit hemma idag, letat efter mina kängor men utan o hitta dem, tycker det e konstigt att de bara försvunnit. Ska träffa Annika o Månsa imorgon, e nog 3 veckor sen jag träffade dem, har varit mycket fart o så för dem. Så jag ser framemot morgondagen i massor.. Ska låna med min sambons systemkamera, blir snyggast bilder med den än min lilla digitala.
Till helgen blir det inte så fartfyllt som förra. Imorgonkväll så ska vi hem till Mickes föräldrar på middag o lite sällskapspelande tror jag att det blir, eller så kollar vi på tv o pratar lite o så.. På lördag vet jag bara vad som händer på kvällen för då e det Melodifestivalen som vankas.. Inga andra planer här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback