Ännu en

Ja nu har ännu en vecka nått sitt slut.. Fattar inte vart fasen dagarna tar vägen.. Men känns som om man haft massor o göra denna veckan. Var ju på Hörselvården i Trelleborg igår Onsdag för o kolla hur min hörsel var/är.. Den hade blivit lite sämre.. Fick gjort denna kontrollen eftersom de på AMS ville ha mitt audiogram i o med att jag jobbar inom barnomsorgen, e lite jobbigt med hörselskada i de yrket.. Så jag frågade läkaren om han avrådde mej att fortsätta inom de yrket eller jag kunde fortsätta o han sa ju såklart att han avrådde mej från de eftersom jag e en ung person.. Så det blev ett svar jag inte ville höra men så blev det.. Så nu e min fråga om jag ska följa hans rekommendation att inte jobba inom barnomsorgen eller att fortsätta?!?!?! Så frågan ställs av mig själv nu, Vad kan o vill jag jobba med istället som inte kan skada min hörsel mer. Gillar ju barn i massor. Ja jag får helt enkelt vänta tills jag ska ner till AMS igen på möte som blev i April nångång, får prata med min handläggare om detta o se vad hon säger.. Känns helt meningslöst just nu :(

Har varit på kalas ikväll då Mickes bror Tommy fyller år idag, blir 33 år. Han fick dvdboxen "Den nakna pistolen" av oss för han gillar dem starkt, själv så har jag inte så stor koll på de.. Får sätta i Mickes filmer en dag o kolla på dem...

PS.Längtar efter min mobil.DS.

Kommentarer
Postat av: carina
hej. Soffan blev översnygg här hemma :) Tycker verkligen synd om dig attdu inet kan jobba inom barnomsörgen. Jag hade följt läkarens orden.. Kram

2009-02-27 @ 11:14:07
Postat av: Carro
Där var ngn tant som var intresserad...hon ska höra av sig imorgon om det blir aktuellt el inte! om det inte blir av hör jag av mig till dig!
2009-02-27 @ 21:34:02
Postat av: Carro
Ja de blev inte sålda! Så vill ni ha dem är dem era!
2009-03-01 @ 18:15:44
Postat av: Carro
Jag har disskuterat med min sambo ang. priset. Vi tycker att vi satt ner priset långt nog redan. Får man fråga varför ni vill ha dem för 300 när de redan är jättebilliga!

De kostade 250 :- när vi köpte dem
2009-03-02 @ 09:04:08
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Aha ok!



Men det blir ok, vi vill bli av med dem.
2009-03-02 @ 09:37:10
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Du kan maila till mitt jobb! och lämna ditt nummer

[email protected]



jag kan sms:a från jobb sen...privat samtal är inte så poppis här
2009-03-02 @ 09:38:30
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Jag skulle varit hemma! men jag måste åka och träna ikväll efter jobb. Hade också tyckt att det varit skoj att ses! Det kommer säkert fler gånger!
2009-03-03 @ 08:18:31
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Ni är välkomna!
2009-03-03 @ 09:15:33
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback