AMS

Ska på möte på AMS idag 10.30. De mötena man går på där känns som om de e onödiga för det händer inte så mycket på dem.. Man bara tar upp vad som pratades om förra gången man var där..  Men idag så har jag lite o berätta för henne, har fått tid bokad för o kolla min hörsel, för det kunde vara till nån nytta när jag söker jobb, hette nåt speciellt jag inte kommer på just nu. Men finns där hjälp så får man ta emot det. Bara man kan få ett jobba där man trivs med kollegerna o det man ska jobba med, i mitt fall då barn, vad jag känner just nu. Vet inte annars vad jag skulle kunna tänka mej o jobba med.. Jag tycker ju om datorer o så men, jobba med det känns inte så lockande i o med att det krävs lite med utbildning. Me don´t like school. Kanske man sätter sej vid skolbänken när man e äldre, vem vet!? Får kolla igenom min mapp som jag har till allt med AMS o göra. Mitt ansökningsCV o sånt ni vet..

Idag så blir det nog att vi sticker o handlar efter jag varit hos min handläggare på AMS, kylen e rättså tom kan jag berätta.. Det behövs ju fylla på med jämna mellanrum så man har nån mat o laga.. Kom precis på att det finns ingen inköplista skriven ännu, men det får jag ta o göra nu så vi vet på nåt ungefär vad vi ska handla hem. Inte så lätt när man e rädd för o testa o laga nya maträtter. Smaka e en annan sak men själva lagningen då man inte riktigt tror på att det kan bli gott när det e klart. Så har man inget annat o äta istället ju.. Men men vi får ju mat ändå, o det e ju huvudsaken. Nä om jag skulle ta o skriva den tråkiga inköpslistan så vi inte yrar runder på Maxi sen..

Jag kanske uppdaterar ikväll om hur allt gick eller så tar jag det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback