Ett tag...

.. sen jag skrev men det kan inte hjälpas. Har fullt upp om dagarna med lille Simba nu ju.. Han blev 16 veckor igår, sjukt vad tiden går.. På måndag så e det dags att börja på hundkurs med honom, ska bli spännande o se hur han beter sej med så många andra hundar runt omkring sej.. 
Annars så händer det inget så speciellt här hos oss, e mycket ute med Simba.

Imorgon så ska jag jobba för en gångs skull, ska bli spännande o testa på en annan sak än barn... Får mindre betalt i timmen med det e bättre än 0 kr i timmen liksom.. Så det blir en ny utmaning för mig imorgon mellan 7.30-16.00 tror det var att jag slutade då.. Skönt att jobba en dag o sen helg så man akn smäla vad man gjort... Får troligen nästa vecka oxå, vilken känns bra såhär långt...
  


   Sötnosen Simba



Har dock plockat/ryckt honom idag, blev som en annan hund,
 men fortfarande så söt...
Kommer in bilder senare tror jag eller under morgondagen....

Ha det fint...

Kommentarer
Postat av: carina
oki :) VAd ska du jobba ngnstans då?? Kram
2009-08-21 @ 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback