Tidig Skogpromenad

Idag blev det att stiga upp tidigt då jag o Micke trodde vaktmästaren skulle komma o kolla på våran vask inne på toaletten, men än så länge så har han inte varit här ännu.. Men vid 10.00 idag så stack vi ut till Torupsskogen o gick en runda där, var skönt då solen var framme till skillnad från nu.. Kommer nog snart en rejäl regnskur, men det kan nog behövas då solen varit framme ett par dagar..

Skrev det andra innan idag då jag inte hade så mycket att göra så jag började lite på ett inlägg, bra man kan skriva o sen spara utan att det blir publikt.. Vaktmästaren dök som aldrig upp, får hoppas han kommer imorgon men frågan e då vilken tid behagar han komma iså fall?! För idag så steg vi ur sängen redan 7.30 för dels hans skull som för våran.. Det började regna som jag skrev förut, tänk att man kan ha rätt ibland :P
Idag så har jag tvättat o renbäddat sängen o sen spelat en liten stund.. Så nu ikväll väntar det lite mys i soffan framför tvn med Micke. Vi ska se på Rent Hus om nu det kan vara mysigt att titta på.. Imorgon så vet jag inte vad som kommer att hända, skulle egentligen till AMS imorgon men fick samtal från en annan där nere att min handläggare var sjuk o att hon hörde av sej om en ny tid senare så man slapp ner där denna veckan, skönt.. 

Nä nu får det vara nock för idag. E helt off i mitt huvud idag..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback