Loppmarknad i Lund

Igår så var var jag, Micke,hans mor o far inne i Lund för att stå o sälja en massa saker, kläder o allt möjligt där på en Loppis, det var faktiskt en kul upplevelse då man även fick stå o titta på alla folk som gick där förbi o att de verkligen handlade en massa skit o så.. Ingen var den andra lik, olika knasiga klädstilar men inget jag stör mej på utan att de verkligen inte bryr sej om vad de har på sej o så. Men dagen igår blev lång då vi gick upp redan kl:05.00 för att sedan möta upp de andra vi skulle ha följe med vid kl:06.00 på Statoil i Svedala. Sen bar det iväg till Lund, vi anlände vid typ 06.45 skulle jag tro, minns inte vad klockan var för det var ju en massa saker som skulle läggas upp o fixat o samtidigt som man gjorde det så kom ju de en massa folk o kollade på vad man hade för saker, blev lite stressigt men det var skoj att stå där som sagt.. Sen efter några timmar så tittade Titti o hennes kille Jens in o hälsade på oss där vi stod o sålde.. Vi stod där till typ kl:12.00 o efter de så bar det hem igen med det som inte blev sålt, sen efter vi kommit hem till Mickes mor o far så körde vi o handlade mat på Mc Donalds då vi inte ätit på hela dagen, för vem fasen kan äta kl:05.00?!  Det var skönt o få komma hem o sätta sej ner då man stått länge... Satte oss i soffan o åt o började kolla på filmen "Mus i sitt eget hus" men ingen av oss orkade titta klart på den, så vi stängde av den o hade tvn på bara.

Idag söndag så ska det förhoppningsvis inte hända nåt så ansträngande från min sida i alla fall. Vet inte riktigt vad Micke ska göra, men jag tror att han oxå bara vill vara hemma o slappa.

Nä nu kommer jag inte på mer att skriva om...

HA det så bra så hörs vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback