Sol Sol Sol

Det har varit fantastiskt väder nu dessa 2 dagar som jag jobbat, har varit ute massor nu, igår blev de dock inte så länge som idag då vi varit ute sen 9 - 16, bara varit inne o ätit lunch i en halvtimme sen ut igen.. Mellanmålet intogts ute, så det har verkligen varit utedag för hela slanten.. Det känns i kinderna nu att man varit ute hela dagen i solen.. Lär somna gott ikväll hoppas jag i alla fall. Ska jobba imorgon oxå mellan 7.30-16.00 skönt med några dagars jobb..

Till helgen vill jag bara slappa men har en bestämd sak som ska hända på lördag o det är tidigt på morgonen som vi ska iväg med Mickes mor till en Loppis i Lund o stå där några timmar o sälja en massa olika saker/kläder. Vi ska ta med oss lite saker vi med som vi hoppas får sålt.. Kan vara bra med lite extrapengar..

Nu har jag precis kommit ut duschen, skönt att ha de gjort. Så nu e det bara slappa som gäller för min del denna torsdagskvällen. Väntar på att Micke ska komma hem efter sitt mc-släpsbygge med sin far i deras garage.. Micke trodde inte det blev så länge med att fixa på dem.. De e ju i princip klara då bara lyset o strömmen fattas, men e det som ska fixas idag skulle jag tro.. Egentligen vid denna tiden så e vi inte hemma utan i Malmö på Baltiska Hallen o tittar på när Mickes bror Tommy bowlar, men de var inget nu pga att det var stängt där inne.

Ska slänga mej framför tvn sen ikväll med Micke o bara mysa där.. Hade gärna lagt mig för idag men då lär jag vakna TIDIGT o hur kul hade det varit, börjar  7.30 så jag ska ju upp tidigt ändå men inte så tidigt som jag vaknat om jag lagt mej nu.

Detta får räcka för idag, pallar inte tänka på vad som hänt heller, men jag kommer säkerligen uppdatera under helgen..
Men tills dess får ni nöja er med detta =P

Håll utkik efter nästa blogginlägg... kommer när ni minst anar det ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback