Grillpremiär söndag 12/4-2009

Idag så var det dags för grillpremiär, blev hemma hos mina föräldrar.. Blev fläsksnitzlar som syrran fick grilla, hon e duktig när det gäller att grilla kött... Får de så jäkla bra o goda :) Synd hennes kille inte var med då han e o jobbar hela helgen, men det kommer fler tillfällen, hoppas jag.. Efter  det så körde vi en snabb sväng bort om Mickes föräldrar o hälsade på, Mickes mor stod o väntade på taxi som skulle ta henne till där hon jobbar med H.
Kollade lite på Mickes fars nya MC, var lite saker o så som han fixat som han ville visa upp, det blev bra gjort tycker jag.
Sen åkte vi o handlade lite dricka o en glass till mej, men jag har ännu inte ätit glassen tror inte de blir ikväll heller, då jag fick magknip när vi kom hem, var den nya Nogger Mint som jag köpte, undrar om den kan vara god?! Nån som smakat den? 

Imorgon så ska vi gå igenom en massa papper o så som ska skickas in. Sen efter det så ska vi se om vi börjar rensa ena garderoben som vi har kläder o annat mög i.. Tror att vi fått in malmög där oxå :( vilket inte känns så jäkla kul.. Så rensa där står på "Måstelistan". Kan vara skönt att få rensa där oavsett om vi har djur där eller inte... Har ju en gammal data stående där inne som ska rensas o sen kan man slänga den på tippen. E ju ändå från 1996-1997 nångång, då min syster köpte den för sitt skolarbete, inte för att hon satt vid den då, för det gjorde jag o min ena bror Göran mest, satt där o spelade Monster Truck Madness, skitkul var det spelet.. Kanske e synd att slänga datan då den fungerar!? Jaja det återstår o se vad jag tar mej till med den.. Men som nämnts så ska det rensas i garderoben snarast..

Får vara bra för ikväll med skrivandet, kommer inte på så mycket till att skriva...

Ps. Inte många dagar kvar nu innan valpisarna kommer Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback