Balkongvistelse = Njuta/Slappa

Ja nu så e det alldeles underbart att sitta o njuta på balkongen vilket vi gjort nästan varje dag nu sen jag städade där ute... Har inte hänt nåt annat speciellt, vi går här hemma o väntar på att bebisarna ska anlända *Längtar* Men som de säger "Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge" men vi får hoppas de inte tänker stanna mycket längre. Vill ha ut dem nu för jag vill veta hur de ser ut o hur många som kommer.

Var dock på banken idag o fick satt in lite pengar, o sen så bar det iväg till Mixi Toftanäs för inhandling av lite matvaror som var mer än behövligt. Skönt att vi fick handlat idag så vi inte väntade till en annan dag då det e Valborg snart.. Har inte dirket något speciellt inplanerat mer än att eventuellt köra o titta på något bål. Kanske grilla med Mickes bror i deras trädgård. Vi får se helt enkelt. Sen efter vi varit o handlat så käkade vi lite frukost. Sen så spelade vi lite men det varade inte så länge utan vi satte oss på balkongen o läste i varsin nyinköpt tidning. Det var riktigt skönt o behagligt där ute.. Ska försöka sitta där ute lite varje dag o få lite färg, inte så lätt för min del då jag bara blir röd o bränner mej :(

Efter middagen idag så körde vi hem om till Mickes föräldrar för att hälsa på Lizzie o hennes mage (bebisarna). Micke skull hålla på lite med mc-släpen o fixa belysningen så den var klar o några andra saker.. Jag, Lizzie, Mickes mor Lena o Hanna som hon har hand om gick en promenad innan Lena o Hanna skulle åka hem. Var en trevlig liten runda. Sen så körde vi hem en stund senare när vi myst klart med Lizzie.

Nä gott folk nu ska jag sova för imorgon kommer det en dag med möte som jag e lite nyfiken på hur det kommer att bli o så.. Lär nog inte prata nåt speciellt mycket om vad det e för ett möte här.. E mellan mig o Micke o bland de närmsta som jag umgås o pratar massor med :P

Sleep well Cykelställ =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback