Hundvakt 13 Maj 2008

Varit inne i en halvtimme nu efter en halvtimmes promenad med Vovven som vi ska passa i 2 veckor, var riktigt skönt att komma ut redan kl:7.00 o promenera med henne.. Sitter här sidan om mig vid äsngen o hänger så sött med huvudet.. Vovven hämtade vi hem till oss igår efter att vi varit o handlat på Maxi Toftanäs, trivs bra i den affären, hittar allt o lite till ;)
Ska snart fixa lite frukost o ett stort ikeasglas med blåbärste från lipton, har lärt mig att dricka vanligt te nu, drack bara te från utlänningarna innan.

Blev nåt strul med min data när jag skrev det där ovan! Men så gick jag in här nu för o skriva en ny men så låg detta kvar så. Jag slipper skriva om allt!!

Jag har gjort mig en rabarbersmulpaj idag som jag och M avnjutit efter han slutade jobb.. Var mycket gott, hade massor med vaniljsås på!


Har bara tagit det lugnt sen efter det..


Uppdaterar 2/6-08:
Har skrivit blåbärste från Lipton när det i själva verket är Svartvinbärste, men jag har druckit det som blåbärste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback