Uppdatering 4 juli 2008

Har inte så lätt att komma på om vad jag ska skriva här inne, känns som om det kan kvitta då ingen e inne o läser, kanske jag inte gjort så att folk kan läsa den?? Jaja det ordnar  sej i andra halvlek som min syster säger..

Det har hänt en del i Juni, min syster har flyttat från sin lägenhet till sin killes hus utanför Skurup. Har haft en sorgeperiod då kissarna fick lämna vår jord <3<3<3. Saknar dem.. Men livet går vidare, tyvärr utan dem, men hade jag kunnat så hade jag tagit dem utan tvekning.. 

Min kompis har blivit mamma men dock inte det datumet som hon var satt till utan 6 dagar senare, blev en liten gosse. Han e så söt, har dock inte sett honom i vaket tillstånd än. Ska dit nästa vecka på fika, jag o killen min, o då ska de få presenterna.. 

Har inte så mycket mer att skriva just nu, men kanske skriver lite till senare idag eller inte!!

Blir en liten uppdatering nu ikväll...

Vi har haft killens päron här på besök, har fått satt upp min whiteboard så nu kan jag skriva upp mina jobbtider på den som jag ska jobba.. Har tyvärr inga jobb just nu men kommer väl snart, HOPPAS jag!!

Har bara tagit det lugnt ikväll framför en film, "Härmed förklarar jag er Chuck & Larry" skitball film måste jag säga..
I helgen blir det nog inte så mycket gjort, kanske ska sticka ut på en cykelrunda med min syster, under tiden som hon ska tvätta hos mor.. Kan känna att det hade varit skönt men samtidigt Fy fan.. Men jag får se hur det blir imorgon..


It´s enough for this time!!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback