3 December 2008

Då var det dags för en lite uppdatering i min lilla Blogg.. Började snöa här idag, jag gillar det inte alls. Kan ha en vinter utan snö så e jag nöjd :P
Har varit i Malmö idag o lämnat tillbaka en ljusslinga samt köpt en ny längre ( 9 meter ) blev det, så den ska upp på balkongen sen nån dag, hoppas på snart! Blir mannen min o hans far som får göra det..

Har fått så att en kompis syster ska göra en snygg design till min blogg här, längtar tills hon blivit klar med den.. Jag har lämnat lite ideér o så till henne men jag avslöjar inget om vad det kommer bli för snyggt.. Hoppas hon snart blir klar med den :) E på hennes bror hela tiden om hur det går o så, för jag vill ha en annan än de som finns här, de e så tråkiga o osnygga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback